Din inimă || Noutăți din fimo

09:00

Bună dimineața!
Așa cum vedeți m-am întors la datorie cu o postare nouă. Aseară, pe pagina de facebook, v-am întrebat ce ați vrea să vedeți azi pe blog. Ei bine, am decis să vă mai țin pe jar în ceea ce privește identitatea obiectul ”transformat” și am ales să vă arăt azi câteva bijuuri proaspăt scoase din cuptor.

La ultima comandă de materiale, am achiziționat aceste două baze în formă de inimă, din bronz. Mi s-au părut superbe și deja mă gândeam cum să le asortez niște trandafirași. Nu am stat prea mult pe gânduri și iată ce a ieșit. Pentru primul set am ales culori specifice toamnei: verde închis, auriu și roșu bordeaux, iar pentru al doilea nuanțe de mov combinate cu crem deschis și același verde de la pandantivul anterior :)

Deși a doua inimioară nu are alături o pereche de cerceluși asortați, la cerere se pot realiza. Aceștia măsoară aproximativ 10 mm și se pot realiza și în alte culori. Nu este necesară achiziționarea ca set, ci bijuteriile se pot da și separat. (pandantivele vin însoțite de lănțișor de bronz)

Preț set: 25 lei
Preț cercei: 8 lei
Preț pandantiv inimă: 20 lei

Ce ziceți? Care vă place mai mult? Aștept idei și păreri și din partea voastră ^_^ Nu uitați că ne vedem curând cu o nouă postare. Ia ziceți, ce credeți că am recondiționat de data asta? Pupici!

Important! Trandafirii sunt modelați MANUAL, fără matrițe sau instrumente speciale :)

You Might Also Like

3 comentarii

Popular Posts

Lovely Followers

Like us on Facebook