The Versatile Blogger Awards || Tag

09:00

Hey!
O nouă zi, o nouă postare. Păi nu v-am zis ca am fost productivă? Încerc să mă țin cu dinții de programul pe care mi l-am făcut, iar până acum cred că mă descurc binișor. Abia aștept să sosească toate materialele pe care le-am comandat și să vedeți atunci organizare.. hi hi :)

Deocamdată m-am gândit că e momentul să răspund provocării lansate de Mihaela, așa că v-am pregătit un tag drăguț. A trecut ceva vreme de la ultimul tag pe care l-am facut și am zis ”de ce nu?”. Este pentru prima oară când aud de "The Versatile Blogger Awards", dar mă bucur că am fost nominalizată. Tag-ul are și câteva reguli, pe care le voi enumera mai jos:

1. Mulțumește-i persoanei care ți-a spus de tag: Mulțumesc că te-ai gândit la mine, Mihaela!

2. Include link-ul către blogul respectiv: Dacă dați click pe numele de mai sus vă duce chiar la blogul norutb.wordpress.com

3. Alegeți 15 bloggerițe pe care le urmăriți constant sau pe care le-ați descoperit recent: Voi provoca la rândul meu câteva fete, dar la sfârșitul postării :)

4. Lasă link la ultima lor postare pentru a le anunța de tag

Și acum, că am terminat cu ”teoria”, să trecem la lucruri serioase :)) A venit momentul să vă spun 7 lucruri despre mine.

*  Sunt pasionată de handmade/DIY și visez să îmi deschid propriul meu boutique într-o bună zi
* De când m-am mutat în chirie am observat că-mi place să gătesc și să încerc diverse rețete. Desigur, o stresez pe mama să mai îmi dea indicații, dar nah.. mă iartă mereu :)
*  Ador să călătoresc și, dacă aș fi o fire mai hotărâtă, aș avea deja concediul planificat
* Anul acesta mi-am îndeplinit o maaaaaare dorință, aceea de a lua permisul și sunt extrem de fericită, chiar dacă momentan nu prea am șansa de sta prea mult timp la volan
*  Îmi doresc tare mult să ”mă joc” cu mașina de cusut, să fac gentuțe, dar și haine. Am urmărit multe tutoriale atât pe Youtube, cât și pe Pinterest și tot ce mai am de făcut e să-mi aduc jucăria la Brașov
* Sunt fan seriale și mă uit ori de câte ori am timp
* Mereu am fost fascinată de fotografie și de aparatele foto DSLR. Drept dovadă pe wishlist-ul meu se află de ceva timp un aparat de acest tip. Poate pe viitor, o să reușesc să îmi împlinesc acestă dorință

Așa cum vă spuneam mai sus, trebuie să nominalizez și eu câteva fete, iar acestea sunt: AlinaAlecsandraAncaBiancaRoxiSimonaIoanaSinzianaLoredana și Gabriela. Celelalte 5 ”locuri libere” le las pentru voi, cei/cele care vreți să preluați tag-ul. Îmi puteți lăsa link-ul în comentarii să citesc și eu raspunsurile.

Cam atât pentru moment. Ne revedem curând :)
Pupicei muuulți, muulți!

You Might Also Like

4 comentarii

  1. Buna,Irina ! Cat ma bucur ca ai raspuns provocarii de a completa tag-ul !!! Observ ca avem si pasiuni comune : calatoriile , retete noi de incercat si fotografia ! Iti doresc din suflet bafta multa in continuare cu blogul si sa ti se indeplineasca dorintele cat mai curand ! Ma incanta ca ti-am descoperit blogul si citesc aici postari frumoase si interesante ! Te salut cu drag si iti multumesc ! Mihaela :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iti multumesc din suflet pentru cuvintele frumoase :) De asemenea, iti multumesc pentru nominalizare. Pupici multi! :*

      Ștergere
  2. Si eu mi-am dorit sa am permis...si acum am! Bine..a trecut mai mult de un an...dar a fost o mare dorinta anul trecut! Pe care am dus-o la bun sfarsit si de care sunt foarte mandra! :)
    Urmatoarea este...dentistul! :))
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  3. Felicitariiii! :) Si mult noroc cu urmatoarea dorinta :))

    Te pup!

    RăspundețiȘtergere

Popular Posts

Lovely Followers

Like us on Facebook