Shop My Closet - prima dată în Pitești

21:43

Hello :)
Ce faceți dragilor? Eu stau în vârful patului cu o limonadă rece, rece alături. Totuși, mi se pare insuficientă pe căldura asta. Voi cum faceți față gradelor din termometre?

Majoritatea oamenilor preferă să se plimbe prin magazine, deoarece acolo există aer condiționat și nu se resimte atât de mult discofortul creat de căldură. Din acest motiv, m-am decis să vă scriu mai multe despre evenimentul ce are loc weekend-ul viitor în Jupiter City Pitești, un important centru comercial din orașul nostru.

În 25 și 26 iulie, mă veți găsi alături de alte bloggerițe cunoscute, precum și alături de alți expozanți la Shop My Closet. Este un târg de fashion, primul de acest gen organizat în Pitești. Vă așteptăm cu o mulțime de hăinuțe și accesorii, noi sau în stare foarte bună, la prețuri mici. Eu m-am apucat deja să pregătesc lucrușoarele și desigur, să pun la punct restul detaliilor. Sunt foarte încântată că particip și mi-ar face mare plăcere să vă întâlnesc, deci vă aștept cu drag acolo.

Înscrierile pentru expozanți se fac la adresa codrea.andreea@yahoo.com, dar sunt pe ultima sută de metri. Deea vă va da toate informațiile de care aveți nevoie, eu vă spun doar atât: participarea este gratuită :) 
În concluzie, sunt tare nerăbdătoare. Ne vedem la Shop My Closet, nu ? Vă pregătesc surprize frumoase :)
Vă pupăcesc!

You Might Also Like

0 comentarii

Popular Posts

Lovely Followers

Like us on Facebook