Without the rain there would be no rainbow

09:30

Bună dimi!
Nu știu părerea voastră, dar pe mine mă deprimă vremea asta. Îmi place toamna, îmi place și ploaia, dar parcă ce e prea mult strică. Aș vrea să mă pot plimba în voie prin parc, printre frunzele colorate, sub razele calde ale soarelui, fără să fie nevoie să îmi spăl încălțările în fiecare băltoacă. :)) 
Dar cum vremea nu ține cont de preferințele noastre, ne înarmăm cu ghetuțe și umbrelă și plecăm la treabă, nu?

După lungi așteptări (vreo trei săptămâni ce mi s-au părut interminabile) am reușit să ridic un pachet de la poștă. Oare știți ce era în acea frumoasă punguță? Vă ajut eu cu un indiciu: premiul pe care l-am câștigat pe blogul Simonei. Concursul a fost organizat în colaborare cu cei de la Oasap, iar eu am primit... o bluzițăă! Da, da.. ați ghicit :)
Astea fiind zise, am profitat de faptul că ploaia s-a oprit și am făcut câteva fotografii să vă arăt cadoul meu. Mie îmi place tare mult bluzița, îmi inspiră multă veselie. Cred că datorită ei nu a mai plouat ieri :))
Sunt curioasă să aflu și părerea voastră, așa că vă aștept comentariile.
Am purtat:

Bluză: Oasap
Blugi: New Yorker
Ghetuțe: magazin local
Pupici, dragilor! 

You Might Also Like

11 comentarii

  1. iti vine super !
    ma bucur ca iti place, irina. te pupacesc

    www.simofever.com

    RăspundețiȘtergere
  2. E superba bluza! <3 S-o porti cu placere!
    O zi frumoasa!
    pupici

    RăspundețiȘtergere
  3. Cat de draguta e bluza! Sa nu mai vorbim de poze! Cat despre tine, adorabila ca intotdeauna! Pupici

    http://voxofvanity.wordpress.com/

    RăspundețiȘtergere
  4. Cat de draguta e bluza. Imi super place.

    Te pup

    RăspundețiȘtergere
  5. pentru tinute de exceptie si pagina https://www.facebook.com/pages/Rochiipantofiaccesorii-la-comanda-Latelier-créatif-unique/379714085512394?ref=hl va sta la dispozitie.

    RăspundețiȘtergere
  6. Irina, ai adus putina culoare in peisajul asta de toamna. Imi place mult bluzita si mai ales zambetul tau, frumos!!
    http://www.xcentrica.ro/pulover-metalizat-si-raze-de-soare/

    RăspundețiȘtergere

Popular Posts

Lovely Followers

Like us on Facebook