Bu-hu-hu ... Comandă personalizată

10:00


Neața, somnorici! 
Care somnorici? Tu.. sau poate eu :)) E deja ora 10, iar eu stau în vârful patului, învelită cu pătura mea cea pufoasă, cu o cană de ceai alături, așteptând pâinea prăjită. Am zis să mai lenevesc puțin și să vă arăt o cutiuță care mi-e foarte dragă. Am realizat-o pentru una dintre cele mai bune prietene, deoarece știu cât de mult iubește bufnițele.

La începutul lunii a fost ziua ei, iar o păsărică (sau o bu-hu-hu) mi-a șoptit că și-ar dori o cutie pentru bijuuri. Păi... zis și făcut. M-am apucat de comandat materiale și m-am pus pe treabă. Cadoul a ajuns la destinație cu mică întârziere, dar fericirea din sufletul sărbătoritei mi-a arătat că nu asta contează, ci surpriza în sine, lucru care m-a bucurat foarte tare. 
V-am mai zis eu, pentru mine contează cel mai mult aprecierea voastră, faptul că sunteți încântați de munca mea. Aceasta este cea mai mare răsplată pe care o poate avea un artizan (cel puțin din punctul meu de vedere)
Pentru că e cazul să vă menționez și câteva detalii ”tehnice”, am să vă spun cum am realizat cufărașul: l-am pictat cu acrilice, apoi l-am decorat cu tehnica decoupage-ului și patină pentru un aspect învechit. La final, l-am lăcuit pentru protecție.
Dimensiuni: 25 x 9,5 x 6,7 cm 
Preț: a fost cadou pentru aniversare ( dacă vă doriți unul, vă spun în privat :) )
Prietena mea a fost încântată de rezultat. Voi ce părere aveți? A ieșit frumos?
Pupici!

You Might Also Like

2 comentarii

  1. Ți-a ieșit superb! Pictezi foarte frumos, iar ideea e originală și funny.
    Felicitări!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc frumos!
      Modelul nu este pictat de mine :) Am folosit tehnica șervețelului, dar ideea îmi aparține în totalitate :D

      Ștergere

Popular Posts

Lovely Followers

Like us on Facebook