Dar ce avem noi aicea? ^-^

09:00

Bună dimineața, din nou!
V-ați trezit sau încă mai leneviți? 
Pentru că postarea de ieri nu a (prea) fost pe gustul vostru, astăzi am decis să schimb subiectul și să trec la un alt capitol al poveștii. Așadar, vorbim despre..  DECOUPAGE sau, cum i se spune pe la noi, Tehnica Șervețelului. Am descoperit-o toamna trecută și m-am îndrăgostit imediat :-) 
Primele încercări nu au ieșit cum mi-am dorit (Dacă sunteți curioși, le găsiți aici), dar am continuat să experimentez și nu îmi pare rău. Fiind pasionată de lucrușoarele vintage, cufărașele mele tind către acel stil.

Astfel, avem una bucată cufăr roșu, pictat cu acrilice și decorat cu tehnica șervețelului în stil shabby chic (Alt stil pe care il ador <3 ). Este lăcuit pentru protecție.
Dimensiuni: 14,6x10,6x6 cm
Preț: 32 lei
În partea de jos, se află cumințel un alt cufăraș, de dimensiuni mai mici. La fel ca și fratele de sus, este pictat cu acrilice, decorat cu tehnica șervețelului în stil shabby chic și lăcuit. 
Dimensiuni: 12,5x7x6,5 cm
Preț: 20 lei
Ultimul pe ziua de azi, dar nu cel din urmă, este cufărul de mai jos. Acesta este pictat cu acrilice, decorat cu tehnica șervețelului și patină de învechire pentru un aspect vintage. Este lăcuit pentru protecție.
Dimensiuni: 11x11x7,5 cm
Preț: 22 lei
*INDISPONIBIL*
Ne oprim aici deocamdată, dar am să revin cu alte lucrușoare curând. În ceea ce privește această tehnică (decoupage-ul), eu am folosit doar șervețele, dar există și alte variante (hârtie printată la imprimantă cu laser, hârtie de orez etc). Probabil într-o altă postare, vă voi arăta și modelele de șervețel pe care le am momentan disponibile.
Până data viitoare, vă pup! :*

You Might Also Like

0 comentarii

Popular Posts

Lovely Followers

Like us on Facebook